Loading...

قوانين و مقررات

روش‌های پرداخت

 

1_ پرداخت کارت به کارت

جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید.

جهت پرداخت از طریق کارت به کارت بعد از دریافت پیامک از فروشگاه اسکمی واچ مبنی بر تایید خرید ، کاربر هزینه کالای خریداری شده را به شماره کارت:

 6037-9972-6762-2653 بانک ملی بنام دانیال شمس واریز می نماید.

 

2_ پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت آنلاین وب سایت اسکمی

اسکمی واچ برای راحتر بودن شما کاربران عزیز، درگاه پرداخت آنلاین از طریق وب سایت را فراهم کرده است تا

بتوانید خرید های خود را به حین آسودگی، امن و سریع انجام دهید.

 

روش های ارسال

تحویل کالاها در تهران 1  الی 2 روزه و در شهرستان ها بین 1 الی 3 روز زمان می برد.

تمامی کالاها از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند ضمن اینکه اسکمی واچ

هزینه ای بابت ارسال از شما عزیزان دریافت نمی کند و کاملاً رایگان می باشد.

 

ضمانت تعویض هفت روزه

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و همواره میکوشیم  تا هر سفارش

در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید،

با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

ازین رو فروشگاه سازون برای تمامی محصولات خود گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی را در نظر میگیرد و 7 روز 

فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

 

شرایط بازگرداندن کالا

 

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 

 اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه سازون اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ما بازگردانده شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

 

- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 

- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر از طریق تماس تلفنی با فروشگاه اطلاع داده شود.

- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به ما اطلاع دهد.

- در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

- در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند

 

 

 

 

ساعت مچی های اسکمی

نظرات